sobota 10. dubna 2010

2, neděle velikonoční (C)

Sk 5,12-16

ŽALM 118


Zj 1
: ... „Nic se neboj! Já jsem První i Poslední, Živý. Byl jsem mrtev, a hle – jsem živ na věky věků a mám klíče od smrti a podsvětí. Napiš tedy své vidění: nynější i to, které přijde později.“

Jan 20,19-31 ... Tomáš mu odpověděl: „Pán můj a Bůh můj!“ Ježíš mu řekl: „Protože jsi mě uviděl, uvěřil jsi. Blahoslavení, kdo neviděli, a přesto uvěřili!“ Ježíš vykonal před svými učedníky ještě mnoho jiných zázraků, ale o těch v této knize není řeč. Tyto však jsem zaznamenal, abyste věřili, že Ježíš je Mesiáš, Syn Boží, a s vírou abyste měli život v jeho jménu.
-------------------
Hluboce mně zasáhlo dnešní letecké neštěstí u Katyně. Zemřela řada obdivuhodných osobností, R.I.P. Neuvěřitelná symbolická souhra náhod. Pravděpodobnostní doklad nadpřirozených sil?

5 komentářů:

  1. "Pravděpodobnostní doklad nadpřirozených sil?"

    ?

    OdpovědětVymazat
  2. A propos, Dr. McGrew jednou s Dr. S. Floodem debatoval, nakolik bylo podivne zhrouceni Dvojcat v NYC.

    web.archive.org/web/20070211171958/http://maverickphilosopher.powerblogs.com/posts/1153951137.shtml

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za ten zajímavý odkaz; kdysi jsem byl na přednášce amerického antropologa Francisco Gil-Whita, který taktéž hájil 9/11 konspiraci.

    Moje reakce na Katyn 2, ale bylo to, že jsem si vzpomněl na to, co jednou v rozhovoru řekl Michael Gorman (filosof z Washingtonu): "Důkaz existence ďábla je jednoduchý: věci někdy dopadnou mnohem hůře, než by měly."

    OdpovědětVymazat
  4. Jakub Růžička má na stránkách Občanského institutu zasvěcený článek o politickém působení Lecha Kaczynskeho:

    http://www.obcinst.cz/cs/Lech-Kaczynski-RIP-c1598/

    OdpovědětVymazat