pátek 25. prosince 2009

Letiště

Nuže, den odletu nastává, opět je tu po roce cesta do země, které jsem za tolik věcí vděčný (omlouvám se za svůj nepokrytý amerikanismus, ale hold je fakt, že nikde jsem nenašel takové zázemí k filosofické práci jako tam):

09:00 Praha - 10:15 Duesseldorf
10:15 Duesseldorf - 14:55 Newark, USA

Návrat už ve středu 30.12.:

16:45 Newark - 06:05 (čtvrtek 31.12) Duesseldorf
07:05 Duesseldorf - 08:20 Praha

Přípravy na cesty sice v lásce nemám, ale když už jsem na letišti, dostanu většinou takový vnitřní pokoj z toho, jak je vlastně ten svět veliký a můj život a jeho problémy ve srovnání s ním nicotné (podobné pocity mám když uvažuji o velikosti vesmíru v čase a prostoru). Něco takového možná stálo i v pozadí u Kanta: "Dvě věci naplňují mysl vždy novým a rostoucím obdivem a úctou, čím častěji se jimi zabývá: hvězdné nebe nade mnou a mravní zákon ve mně." (Kritika praktického rozumu, závěr)

Žádné komentáře:

Okomentovat